دانلود مقاله اسکرام (فایل Word + PDF )

  • دانلود مقاله اسکرام

عنوان : دانلود مقاله اسکرام (فایل Word + PDF ) .

دسته بندي : .
تاريخ بارگذاري : 1394/11/18 .
تعداد بازديد : 3570
قيمت : 5000تومان
تلفن تماس : 02122322978 - 09138785140 ( علی رضایی )
پرسش و تماس افزودن به سبد خرید

توضیحات اسکرام یک چارچوب توسعه نرم افزار چابک می باشد که از روش تکراری-افزایشی بهره می‌جوید

  • Scrum ( اسکرام ) : Scrum ( اسکرام )
  • مهندسی نرم افزار مهندسی نرم افزار
  • پشتيباني : دارد
  • توضيحات پشتيباني :

سال انتشار:1394

محل انتشار: دانشگاه صنعتی اصفهان
تعداد صفحات:14 صفحه
نویسنده : مهندس علیرضا مهدوی

مقدمه :

قبل از پیدایش و توسعه صنعت کامپیوتر به معنای امروزی شرکت های بزرگ همچون تویوتا در فکر تولید محصول مشتری‌پسند با هزینه پایین و کیفیت بالا بودند.و از مشاورین و متخصصانی همچون دمینگ بهره می‌بردند.و سعی در کشف روش هایی جهت تولید محصولی با کیفیت بالا و هزینه پایین بودند از جمله این روشها می توان به LEAN یا تفکر ناب اشاره کرد.که توسط شرکت تویوتا مطرح و در آن چند اصل اساسی بیان شده است.ازجمله این اصول می‌توان به از بین بردن تلافات تولید اشاره کرد.

اما در زمانی که کامپیوترها پا به خانه ها و سازمانها گشودند شاهد به وجود آمدن صنعتی به نام توسعه نرمافزار بودیم.و هر جا که صحبت از صنعت باشد مشتری نیز جزء لاینفک آن می‌باشد و همیشه حق با مشتری است در این بین شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت پا به میدان نهادتد و شاهد ورود محصولاتی در این صنعت بودیم .اما آیا محصولات این شرکت‌ها مانند تویوتا باکیفیت بودند ؟ اما وضعیت نرم‌افزاری خرابتر از دیگر صنعت‌گران بود.زیرا نرم‌افزارها خودشان مشتری محصولات دیگران بودند.و به نوعی باعث به وجود آمدن تکنولوژی ها جدید می شد و نرم‌افزارها عملا مشتری را فراموش کرده و غرق تکنولوژی‌ها جدید شده بودند.وکیفیت هم که بسیار خراب و نرم‌افزارها پر از باگ و خطا و مشتری‌ها هم کلافه و سردرگم.

اما بالاخره روزی فرارسید که صنعت نرم افزار حق را به مشتری دادو افرادی اقدام به تحقیق در صنایع دیگر کردندو بدین گونه شد که پس از جمع آوری متدهای تحول دیگر صنایع و بومی‌سازی آن در صنعت نرم افزار تفکر چابک به وجود آمد.تفکر چابک در سال 2001 توسط 17 نفر از متخصین نرم افزار طی بیانیه چابک رسما مطرح شد و اکنون به عنوان یک الگوی موفق در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.اما چه نیاز به تقکر چابک بود؟جواب کاملا واضح است ضعف های موجود در روشهای سنتی .

دانلود رایگان 3 صفحه اول مقاله اسکرام

این فقط مقدمه مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خرید نمایید. این مقاله دارای عنوان ، نویسنده ، مقدمه و منابع میباشد.



نام *  
پست الکترونيک*  
سوالات و نظرات *  

اسکرام Agile Scrum متدولوژی چابک

Scroll to Top