حفاظت فیزیکی دانشگاه و ارگان های اداری

  • ورود اطلاعات مراسم
  • ثبت تخلفات دانشجویی
  • کنترل تردد وسایل نقلیه
  • نرم افزار حفاظت فیزیکی دانشگاه

عنوان : حفاظت فیزیکی دانشگاه و ارگان های اداری .

تاريخ بارگذاري : 1394/06/29 .
تعداد بازديد : 3980
قيمت : 500000تومان
تلفن تماس : 02122322978 - 09138785140 ( علی رضایی )
پرسش و تماس افزودن به سبد خرید

توضیحات قابلیت ها :کنترل تردد نیروی انسانی ، دانشجویان ، وسایل نقلیه و کنترل ورود و خروج اموال همچنین ثبت وقایع و رویــداد ها و ثبت مراسم به علاوه دفتر گزارش روزانه

  • SqlExpress 2008r2 : SqlExpress 2008r2
  • سی شارپ (C#) سی شارپ (C#)
  • پشتيباني : دارد
  • توضيحات پشتيباني : شش ماه گارانتی

معرفی نرم افزار حفاظت فیزیکی  

 

 

 


قابلیت های نرم افزار حفاظت فیزیکی:

  کنترل تردد نیروی انسانی : نیروی انسانی شامل پرسنل ، اعضای هیات علمی ، اعضای شرکت ها و پیمانکاران ، دانشجویان و افراد متفرقه می باشد . 

کنترل تردد نیرو انسانی شامل دو بخش زیر می باشد :

   کنترل تردد پرسنل   از درب اصلی  : هدف از این کنترل تردد تحت نظر داشتن عبور و مرور پرسنل با خررج از موسسه در زمان اداری می باشد این خروج شامل انواع مرخصی ها (ساعتی ، روزانه ، استحقاقی ، بدون حقوق و...) و ماموریت ها وخروج بدون مجوز و ..... می باشد .

کنترل تردد پرسنل  درب سا ختمان ها : در این قسمت تردد پرسنل بین ساختمان ها و بخش های داخلی موسسه یا ارگان ثبت می شود .با ورود و خروج هر پرسنل به هر بخش اطلاعات تردد آن ثبت می شوند.

کنترل تردد اعضای هیات علمی از درب اصلی : هدف از این کنترل تردد تحت نظر داشتن عبور و مرور اعضای هیات علمی با خررج از موسسه در زمان اداری می باشد این خروج شامل انواع مرخصی ها (ساعتی ، روزانه ، استحقاقی ، بدون حقوق و...) و ماموریت ها وخروج بدون مجوز و ..... می باشد .

کنترل تردد اعضای هیات علمی درب سا ختمان ها : در این قسمت تردد اعضای هیات علمی بین ساختمان ها و بخش های داخلی موسسه یا ارگان ثبت می شود .با ورود و خروج هر عضو هیات علمی  به هر بخش اطلاعات تردد  به همراه دلیل مراجعه آن ثبت می شوند.

کنترل تردد اعضای شرکت ها و پیمانکاران از درب اصلی : هدف از این کنترل تردد تحت نظر داشتن عبور و مرور اعضای شرکت ها و پیمانکاران با خررج از موسسه در زمان اداری می باشد این خروج شامل انواع مرخصی ها (ساعتی ، روزانه ، استحقاقی ، بدون حقوق و...) و ماموریت ها وخروج بدون مجوز و ..... می باشد .

کنترل تردد اعضای شرکت ها و پیمانکاران درب سا ختمان ها : در این قسمت تردد اعضای شرکت ها و پیمانکاران بین ساختمان ها و بخش های داخلی موسسه یا ارگان ثبت می شود .با ورود و خروج هر پرسنل به هر بخش اطلاعات تردد آن ثبت می شوند.

کنترل تردد دانشجویان : در این بخش دو نوع کنترل تردد داریم .

الف) ثبت وبایگانی تخلفات دانشجویان
 ب) ثبت ورود و خروج همراهان دانشجو (اکثرا این کنترل تردد همراه دانشجو که برای حضور در مراسمی مانند دفاعیه دانشجویی و جشن فارغ التحصیلی می باشد  صورت می گیرد )
 

  کنترل تردد وسایل نقلیه : وسایل نقلیه به دو دسته زیر قسیم بندی شده اند و برای هر دسته نوع کنترل تردد متفاوت می باشد :

 

  وسایل نقلیه عمومی : شامل آن دسته از وسایلی می شود که در اختیار دانشگاه می باشد این وسایل نقلیه برای تردد در دانشگاه نیاز به بر چسب تردد ندارند . کنترل تردد خارجی این دسته وسایل هنگام ورود و خروج به محیط دانشگاه صورت می گیرد . کنترل تردد داخلی با ثبت تخلفات ترافیکی انجام گرفته توسط راننده خودرو صورت می گیرد .

وسایل نقلیه خصوصی : شامل آن دسته از وسایلی می شود که برای تردد در دانشگاه نیاز به بر چسب تردد یا معرفی نامه از مرجع خاص داشته باشند برای این منظور در قمسمت مدیریتی سیستم قسمتی برای صدور برچسب در نظر گرفته شده است این برچسب ها در دو نوع متفاوت صادر می شوند .

 بر چسب های دائمی : این نوع بر چسب ها فقط برای کادر ادری ، پرسنل و اعضای هیات علمی صادر می شود .

بر چسب های موقتی : این نوع بر چسب ها فقط برای کادر غیر ادری ، دانشجویان و پیمانکاران صادر می شود .

هر دو نوع صدور بر چسب شامل موارد مشترک مقابل می باشد:   باطل کردن بر چسب ، تمدید بر چسب و محدود کردن بر چسب ( در صورتی که استفاده کننده برچسب دارای تخلفات متعدد باشد می توان با محدود کردن برچسب برای مدت زمان خاصی از تردد وسیله نقلیه اش در محیط دانشگاه جلوگیری کرد ) می باشد.

از دیگر افرادی که می توانند با وسیله نقلیه در دانشگاه تردد داشته باشند همراه دانشجویان برای حضور در مراسم دفاعیه و جشن فارغ التحصیلی می باشد. که بنا به تصمیم حوزه ریاست به هرتعداد وسیله نقلیه جهت حضور در مراسم اجازه تردد می دهند.

کنترل تردد خارجی این دسته وسایل هنگام ورود و خروج به محیط دانشگاه صورت می گیرد و کنترل تردد داخلی با ثبت تخلفات ترافیکی انجام گرفته توسط راننده خودرو صورت می گیرد .

 

   کنترل ورود و خروج اموال : اموال در دو دسته اموال مصرفی و غیر مصرفی کنترل می شوند

اموال مصرفی : اموالی که در هنگام ورود به دانشگاه شماره اموال نمی گیرند و در بیشتر موارد از محیط دانشگاه خارج نمی شوند . برای اموال مصرفی اطلاعات ورود به سیستم ، نحوی مصرف ، مرجع انتقال دهنده و مصرف کننده بایگانی می شود .

اموال غیر مصرفی: اموالی که در هنگام ورود به دانشگاه بر شماره اموال می گیرند .برای کنترل ورود و خروج این اموال مکان و زمان ورود و خروج ، مرجع انتقال دهنده بایگانی می شود .

ثبت امانات : ثبت آندسته از کالا های که نزد انتظامات به امانت گذارده می شود یا به صورت امانت گرفته می شود.

 ثبت وقایع و رویــداد ها :

  ثبت وقایع و حوادث 

ثبت مراسم : این بخش شامل دو قسمت می باشد :

 مــــراسم بـــزرگ   : همایش ها و مراسمی که در تالار های دانشگاه با میهمانان و شرکت کننده گان زیاد و تدارکات زیاد انجام می گیرد که اغلب جنبه رسمی یا گروهی دارد . برای این مراسم اطلاعات کلی در مورد مکان و زمان مراسم ،مرجع بر گزار کننده ،مدعوین و شرکنندگان ، خلاصه مختصری از مطالب ارائه شده در مراسم و اقدامات نتظاماتی انجام در مراسم ثبت می شود .

 مراسمی که بیشتر جنبه شخصی مانند ارائه پایان نامه و دفاعیه ها ی دانشجوئی و جشن های فارغ التحصیلی می باشد برای این گونه مراسم اطلاعات جزئی تری نسبت مراسم بزرگ ثبت می شود. برای همراهان دانشجویی که مسبب مراسم است چندین برچسب تردد جهت حضور در مراسم صادر می شود .

 دفتر گزارش روزانه کاربر :

علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است کابر نیاز به ثبت اطلاتی خاص دارد برای این منظور قسمتی برای ثبت گزارش کاربر در نظر گرفته شده است .

   قابلیت گفتگوی آنلاین :

این نرم افزار دارای ماژول گفتگوی آنلاین بین کاربران می باشد . قابلیت اشتراک گذاری اخبار و مطالب آموزشی نیز دارد.
 
 
 

شما می توانید کلیه  قابلیت ها و امکانات نرم افزار حفاظت فیزیکی دانشگاه را در فیلم زیر مشاهده کنید . این فیلم شامل راهنمایی نصب و راه اندازی به همراه معرفی و راهنمای کاربری فرم ها می باشد.

 

 
نام *
پست الکترونيک*
سوالات و نظرات *
  • سلام به کاربران گرامی ما یک نسخه از این نرم افزار را برای دانشگاه خمینی شهر خریداری کردیم .از نرم افزار کاملا راضی هستیم .بسیار کارایی بالایی داره و کار کردن با اون خیلی روان و آسونه. نمایی گرافیکی عالی دارد و سرعت ثبت اطلاعات فوق العاده بالایی داره

کنترل تردد نیروی انسانی کنترل تردد دانشجویان کنترل تردد وسایل نقلیه کنترل ورود و خروج اموال ثبت وقایع و رویــداد ها ثبت مراسم دفتر گزارش روزانه

Scroll to Top